top of page
  • alomkucko

Első natúr szappanok

Úgy kezdődött, hogy valamikor nyáron az egyik reggeli rádióműsorban egy kozmetikus és kozmetikai hatóanyag elemző volt a vendég. Arról beszélgettek, hogy mennyi káros anyag található a mindennapi kozmetikai, tisztálkodási és tisztító termékeinkben. Ahogy sorolgatták a káros anyagokat, nem bírtam tovább, bementem a fürdőszobába, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a magát természetesnek eladó termékekben is mennyi nem oda való káros anyag található. És ez alól nem kivételek a gyerek fürdetők, babaápolók sem!!! Szépen sorban selejteztem ki a különféle anyagokat: a kukában landolt a babaolaj, a babafürdető, a gyerekfogkrém, a hajzselé, a sampon, az ajakápoló, a naptej... Így kerültek fókuszba a természetes összetételű kézműves szappanok. Mivel szeretek kotyvasztani, egy idő után ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy nekiálljak a saját készítésű verzióknak. Kapóra jött a karácsonyi készülődés is, ennek jegyében készülnek sorra a szappanok.




2 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page